کولر آبی

Wiki Article

مدل رومیزی طراحی کلاسیکی دارد که به‌صورت اختصاصی با پایه کوتاه برای قرارگیری روی میز تولید می­‌شود. این مدل برای گردش هوای خنک در یک منطقه خاص یا اتاق کوچک مورداستفاده قرار می­‌گیرد. در حقیقت اگر محیط سکونت چندان بزرگ نباشد یا اینکه فقط برای میز کار به پنکه نیاز دارید، این مدل بهترین انتخاب برای شماست.

- در ابتدا لازم می‌دانیم توجه شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولر گازی و اسپلیت های بانه‌ای و قاچاق بدون گارانتی و با قیمت ارزان‌تر، صورت گرفته است، خرید این کولرها قطعاً مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

این پنکه دارای بدنه پلاستیکی مقاومی بوده و در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

• باز بودن درب و پنجره ها باعث می‌شود که کولر گازی برای خنک نمودن محیط فعالیت بیشتری داشته باشد و این امر به افزایش مصرف برق آن منجر خواهد شد.

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در هنگام خرید کولر آبی باید به آن توجه کنید، این است که کولر آبی را متناسب با متراژ محیط مورد نظر انتخاب کنیم. که علاوه بر بهره مند شدن از حداکثر بازدهی وسیله، از افزایش مصرف انرژی نیز جلوگیری شود. اگر بدون در نظر گرفتن متراژ محیط اقدام به خرید کولر آبی کنیم امکان دارد انتخابی نامطلوب را به دنبال داشته باشد. به نحوی که اگر ظرفیت پایین تر یا بالاتری را نسبت به محیط انتخاب کنید، باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای دستگاه می شود.

تجهیزات کنترل و ایمنی شیرهای کنترل و ایمنی شیر برقی سلونوئیدی

کولر گازی گونه‌ای دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند.

از همین رو به آن‌ها مدل ثابت گفته‌می‌شود. تنوع قدرت موتور آن‌ها سبب شده تا برای هر متراژی مناسب باشند. باد تولید شده در کولرهای آبی از طریق کانال‌کشی به منازل و دفاتر هدایت می‌شوند. در اکثر این مدل کولرها، از پوشال‌هایی استفاده شده که خرده چوب‌های ریز و‌ خشک هستند.

خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید

برای خرید کولرآبی باید به تعداد اتاق ، مساحت فضا، محل جغرافیایی، آفتابگیر بودن محیط مورد نظر، عایق بندی در و پنجره ها و تعداد طبقات و غیره را برای انتخاب کولری با ظرفیت هوادهی مناسب مورد توجه قرار داد و کولری انتخاب کنیم که کارایی بالایی در خنک کردن و پایین اوردن درجه حرارت محیط داشته باشد و فضا را به حد ایده آل خنک نماید.

به طور کلی می توان گرمای زیاد تابستان سبب نارضایتی و ناراحتی افراد می شود یکی از روش های اثبات شده برای کاهش حرارت و مقابله با آن رطوبت سازی می باشد که شما به آسانی می توانید هوای فضای آزاد را خنک و دلپذیر کنید و از گرمترین روز خود لذت ببرید.

مدل های پوشالی نیازمند تعویض سالانه ی پوشال بوده و فضای مرطوب آن محل تجمع انواع باکتری و قارچ می باشد که ممکن است به مرور وارد فضای خانه شوند. اما در مقابل کولر آبی سلولزی از پدهای سلولزی تشکیل میشوند که نیازی به تعویض سالانه ندارند و معمولا هر پنج کولر گازی سال یکبار تعویض می شوند. البته لازم به ذکر است که این نوع از کولر آبی علی رغم سرمایش بهتری که تولید می کنند ، باعث انتشار بی نامطبوعی در داخل اتاق می شوند که این امر پس از چند ماه استفاده کم کم نمایان می شود. در ادامه بیشتر به تفاوت کولر آبی های سلولزی و پوشالی خواهیم پرداخت.

مدل دیگری از کولر‌های آبی، سبک متحرک می‌باشد. همچنین به این مدل از کولرها پرتابل نیز گفته‌می‌شود. ابعاد این کولرها به نسبت مدل‌های ثابت، بسیار کوچک‌تر بوده و از وزن کمتری نیز برخوردار هستند. به همین علت جابه‌جایی آن‌ها بسیار راحت است. سیستم تأمین آب در این کولرها هم به صورت دستی بوده و هم به می‌‌توان آن‌ها را به شیر آب متصل کرد.

Report this wiki page